Husk at fakturere til foreningen
Det er vigtigt, at fakturaerne udstedes korrekt til foreningen. Fakturaer skal udstedes til navn:
A/B Humlegården (100-284)
C/O ØENS Ejendomsadministration A/S
Lergravsvej 59, st.
2300 København S
Send faktura til:
GLN/EAN-nummer: 5746000000194
Reference: F 20344598
Det giver en række fordele – f.eks.:
- Aflæsning af fakturaen sker elektronisk og minimerer fejl
- Sikrer rettidig betaling og korrekt beløb
- Sikker og korrekt bilagsgodkendelse
- Større kundetilfredshed hos bestyrelser og administrator
- Afsender modtager bekræftelse på modtagelse af fakturaen
Send fremover faktura direkte fra regnskabsprogrammet
Gem mailadressen i dit regnskabsprogram, så kommende fakturaer automatisk sendes som pdf til rette mailadresse. Dermed bibeholdes vigtige data i pdf-filen, som sikrer at faktura læses korrekt og unødige arbejdsgange som f.eks. rykkere undgås. Undlad at sende kontoudtog, nyhedsbreve og rykkere m.v. til ovenstående e-mailadresse – den skal kun benyttes til at sende fakturaer.
Såfremt du har brug for at sende rykkere, kontoudtog m.m. anvend da [email protected].
Bestyrelsen kan også maile fakturaer
Hvis bestyrelsesmedlemmer modtager fakturaer fra jeres leverandører, så henvis leverandøren til at maile til ovenstående adresse fremover. Bestyrelsen kan naturligvis også videresende en faktura til adressen.
Bestyrelsens udlæg skal oprettes via punktet ”Bilagsgodkendelse”. Her vælges ”Opret ny” og ”Udlæg”. Fremgangsmåden sikrer at administrator fra start modtager de nødvendige oplysninger for at behandle/refundere udlægget korrekt og hurtigst muligt.
Brug for hjælp?
Har du spørgsmål til ovenstående, så kontakt ProBo-support på [email protected] ring 71 99 26 55 eller kontakt administrator hos ØENS Ejendomsadministration A/S.